Ben je op zoek naar een flyer ontwerp of wil je een brochure of catalogus laten maken? Wij helpen je graag mee om jouw boodschap goed en opvallend over te brengen. Onder communicatie verstaan wij niet alleen ál het promotionele drukwerk, maar ook jouw online advertenties en social media campagnes. Herkenbaar in je huisstijl, met aansprekend beeldmateriaal en duidelijke taal. Wij ontwerpen onder andere flyers, brochures, posters, kaarten en uitnodigingen maar ook (online) advertenties en nieuwsbrieven. Vakkundig design, gedrukt en wel bij je afgeleverd. Wat kunnen we doen voor jou? Bekijk hieronder een greep uit ons gevarieerde portfolio.
Wist je dat we bij Flair ook werken als Content Marketeers? Voor diverse klanten zijn wij verantwoordelijk voor de strategie, het plannen, creëren en delen van waardevolle content op hun social media kanalen. En dat is meer dan alleen wat leuke plaatjes, want wij verzorgen ook vlotte teksten die de doelgroep aantrekken en oproepen tot actie. Als voorbeeld hierbij de Instagram account van restaurant Le Delice in Utrecht met een interessante doelgroep, namelijk voornamelijk de Marokkaanse gemeenschap in Utrecht Overvecht. Met vlotte (influencer) filmpjes, mooie foto’s van locatie en gerechten, sfeervolle graphics en teasing tekstjes zorgen we voor een constante stroom van informatie en trekken we de gasten naar binnen. Kom jij ook niet toe aan het onderhouden van je socials? Wij helpen je graag en gewoon lekker laagdrempelig, met het vullen van je feed!
Eet van de boer! 👩🌾 Deze krantenadvertentie schitterde recent als extra omslag van ’t Bunniks/Wijks Nieuws, een regionale krant. Bij Boerderij Hoogenraad draait alles om (h)eerlijk rundvlees, puur en vertrouwd, met de hoogst mogelijke zorg voor dierenwelzijn. En dat proef je! Kom gezellig langs in hun boerderijwinkel in Werkhoven en koop vers rundvlees, kip en streekproducten. Aan de dames van Flair de eervolle taak het verhaal van hun passie voor het vak en liefde voor de dieren tot leven te brengen in een opvallende en wervende uiting. ✨ Hij valt in ieder geval lekker op, als extra cover omslag! Wil jij ook lekker regionaal opvallen? Vraag ons gerust naar de mogelijkheden.
Wonderfull waste ♻️ Caring Fieldmarketing geeft het goede voorbeeld door statiegeld in te zamelen voor KWF Kankerbestrijding. Met elk blikje en ieder flesje helpen zij het KWF bij hun strijd tegen kanker. Dat doen ze uiteraard wel in stijl! Flair hielp met het ontwerp voor de 2 wikkels op groot formaat voor deze fancy verzamelbakken. Alle blikken verzamelen!!
Caring is een full service fieldmarketingbureau, gespecialiseerd in verkoopondersteunende activiteiten zoals merchandising, sales, promotie en logistiek.🎯
NEXT GENERATION wandbekleding ✅ Muro biedt een mooi assortiment wandpanelen; hét alternatief voor onder andere keramische tegels, beton ciré of natuurlijk marmer. 🤩 Flair maakte deze strakke brochure met het volledige assortiment, aangevuld met prachtige sfeerbeelden. De basis staat, nu kunnen we aan de slag met uitwerking voor de Duitse vertaling. Der Spaß geht weiter!! #muro #wandbekleding #Communicatie #brochure...
Ready for 2024!💫 Voor NOBCO mocht Flair het jaarplan inzichtelijk maken door middel van een overzichtelijke, digitale brochure. Door het gebruik van kaders en op maat gemaakte visuals wordt lezer geprikkeld en de aangeboden informatie toegankelijker. NOBCO is hét platform voor professionele coaching, zij vormen de grootste onafhankelijke beroepsorganisatie voor deze branche in Nederland. 💪🏻
Cheers to 10 years!🍾 C&R Hospitality Services bestaat 10 jaar, een bijzondere mijlpaal en reden voor een feestje. Flair mocht de feestelijke uitnodiging, een lekkere give-away én de aankleding van het event verzorgen! ✨#communicatie...
CELEBRATE MILESTONES🍾 April stond in het teken van het maar liefst 20-jarige bestaan van Klarenbeek zonwering en de opening van hun nieuwe showroom. Wat een mijlpaal! Flair mocht voor deze gelegenheid verschillende communicatiematerialen ontwerpen: de advertenties in `t Groentje en in de bushokjes. ✨
Heb jij binnenkort ook een gelegenheid waar je verschillende communicatiemiddelen voor wil? Bel ons gerust. 📞
2022 was one for the books! ✨ In opdracht van Yacht mochten wij het ontwerp voor de eindejaarsgeschenken maken. Ruim 1200 medewerkers van verschillende expertises en afdelingen ontvingen een luxe doos met verschillende vouchers, te verzilveren bij bedrijven die een positieve impact maken binnen de maatschappij. Dit vroeg om een feestelijk en luxe beeld maar wel volgens de huisstijlrichtlijnen en passend bij het merk. 🤩 #communicatie #divers...
Van flyer tot expo!✨ Een huisstijl toepassen? Daar weten we wel raad mee! Eerder maakte André van Zwieten het logo voor Revius Wijk, geïnspireerd op de architectuur van het schoolgebouw. Flair mocht naar hartenlust een bijpassende huisstijl ontwikkelen. Hiermee maakten wij op afroep advertenties, flyers, brochures, infographics én gaven wij vorm aan een tijdelijke expositie. Zo ontstond een opvallende identiteit, die goed aansluit bij het karakter en de doelgroep van de school. We love it!🤩
Met fotograaf Anneke Troost van Stijl* Fotografie zorgden we voor een serie stralende foto’s, ondersteunend voor alle marketing uitingen. ✅ #infographics #communicatie...
What happens in the garage.. stays in the garage! 💃
Afgelopen oktober werd Jacques Beijer 50 jaar, reden genoeg om de garage op zijn kop te zetten! Flair mocht voor de gelegenheid een spetterende uitnodiging ontwerpen mét persoonlijke touch, helemaal passend bij Jacq.👓
Heb jij binnenkort ook een event of feest waar je een persoonlijke uitnodiging voor wil? Bel ons gerust. 📞 #communicatie...
Een tas vol tips!⚡ In opdracht van de Gemeente mocht Flair deze opvallende tas ontwerpen voor het Energie Loket. Gevuld met handige items en tips die stimuleren zuiniger te leven en energie te besparen. De EigenWijkse Energiecoöperatie is een organisatie zonder winstoogmerk, vrijwel geheel gerund door vrijwilligers. Met eigen bronnen, eigen mensen en eigen geld, zodat de winst binnen de gemeenschap blijft en Wijk bij Duurstede stukje bij beetje duurzamer wordt. 🌿 #communicatie #divers...
Succes vier je samen!💃 In opdracht van Yacht mochten wij het ontwerp van de key-visual maken voor hét Yacht Evenement van het jaar. Met dit jaar als thema: Colorize Horizons. Ruim 1200 medewerkers van verschillende expertises en afdelingen kwamen na lange tijd weer samen. Dit vroeg om een spetterend, feestelijk beeld dat niet alleen op de uitnodiging hoort, maar ook op de spandoeken en online banners terugkomt om de communicatie compleet te maken. Een explosie van kleur, maar wel volgens de huisstijl en passend bij het merk. 🎨 #communicatie...
Plinten & Profielen Centrale vroeg Flair om een concept uit te denken voor het 12,5 jarige jubileum van Douwes Dekker. Na een Jubileum-magazine met bijpassend winkeldisplay zullen we dit keer de keuken op zijn kop zetten bij de dealers! Ze ontvangen via hun vertegenwoordigers namelijk dit goed gevulde give-away pakket, waarmee ze zelf een heerlijke appeltaart kunnen maken! Flair regelde de verse appels bij buurman Boer Vernooy en de andere ingrediënten via Thuys in Wijk. Hoe lekker! Wil jij ook zo’n gave give-away op maat? Neem gerust contact met ons op! 🥧
Een boost voor je merk? That makes Sense! 💫 De marketingmanager van Prodinex vroeg onze input voor een frisse nieuwe aanpak voor zijn merk Sense PVC Vloeren. Dit merk was toe aan een nieuwe uitstraling voor hun marketing en communicatiemateriaal. Een complete restyle van het logo was ons startpunt. Daarna maakten we deze strakke brochure met het volledige assortiment met specificaties, foto’s van de mooiste vloeren in prachtige woningen en tot slot alle informatie over de legwijzen en certificering. Ben jij op zoek naar een nieuwe vloer voor je woning of kantoor? Dan zit hier vast voor jou iets moois bij! 🎯
100 jaar Les in de klas! 📚 Voor Revius Wijk mochten wij het concept van dé expositie over 100 jaar voortgezet onderwijs in Wijk uitdenken en realiseren. Met grote panelen vol fun facts en met beeldmateriaal uit de archieven toverde Flair het Revius om. Oud-leerlingen, medewerkers en geïnteresseerde Wijkenaren konden zo een reis door de tijd maken, van 1922 tot het heden. Banners van wel 12 meter, beachflags en bewegwijzeringsborden zorgden voor een feestelijk totaalplaatje. Een prachtige klus, bedankt iedereen! 🤩
Productie & montage door @omniapartnersnl Styling paspoppen door @barbijzonder_kledingverhuur
Wat een project! 🤩 Vloerenmerk Douwes Dekker bestaat 12,5 jaar en dat wordt gevierd! In opdracht van de Plinten & Profielen Centrale mocht Flair voor het merk een jubileumcampagne uitdenken en uitwerken. Deze glossy is daar onderdeel van en wát is ‘ie mooi geworden. Compleet verzorgd van ontwerp, fotografie en styling tot tekst schrijven. More to come.. 🔥 #communicatie...
Staat van Wijk 🌳 Met de komst van een nieuwe gemeenteraad zijn er veel (lopende) zaken die moeten worden overgedragen. In opdracht van gemeente Wijk bij Duurstede mocht Flair dit overdrachtsdossier opmaken. Een leesbaar, overzichtelijk resultaat gevuld met ondersteunende infographics en beelden uit de omgeving. 🖼️
Met dank aan; Drukwerk: Drukkerij Den Hoed Beeldmateriaal: Niko Abrahamsen
Energie én geld besparen met een spel voor kids!💡 In opdracht van de gemeente Wijk bij Duurstede maakte Flair het ontwerp voor deze vrolijke online en offline campagne voor de Junior Energiecoach. Leerzaam én leuk, daar worden we happy van 🥳 #communicatie...
Let’s go Tiny! 🏠 In vele gemeentes, ook in Wijk bij Duurstede, is de wachttijd voor een huurwoning opgelopen tot vele jaren. Het gevolg, jongeren blijven langer dan ze willen bij hun ouders wonen. Startershofjes richt zich daarom op de jongeren uit gemeente Wijk bij Duurstede die op zoek zijn naar een eigen Tiny House. Een geweldig, bijzonder initiatief van een betrokken ondernemersfamilie. Flair mocht het logo ontwerpen en de huisstijl meteen toepassen in een spandoek en informatieve flyer. Less house, more home. We love it! 🖤 #tinyhouse #logo #communicatie...
Afval scheiden, dat doen we goed!🚮 Eerder maakte Flair al een folder én magazine over het nieuwe diftar-systeem voor gemeente Wijk bij Duurstede. Nu, bijna een jaar later, bekijken we de resultaten. Met behulp van infographics maakten wij het verhaal inzichtelijk voor de lezers.👌🏼#diftar #afscheiden #communicatie #infographics...
Kan jouw bedrijf een communicatie-boost gebruiken? Heb je een actie of nieuw product of dienst dat je onder de aandacht wil brengen? Of wil je gewoon graag wat meer weten? Neem gauw contact op en we bespreken je wensen.